Novinky
Kontakty
Často se ptáte
Jsem cizinec, mohu se u vás pojistit?
Ano, cizinci si u nás mohou sjednat online pojištění, pokud mají trvalou nebo korespondenční adresu v ČR.
Kdy obdržím doklady ke smlouvě?
Doklady ke smlouvě obdržíte bezprostředně po sjednání pojištění – dokladem o uzavření pojištění je vygenerovaná pojistná smlouva ve formátu PDF. Kopie této smlouvy je automaticky zaslána na email pojistníka (osoby,která pojištění sjednala), včetně pojistných podmínek a dalších zákonem stanovených dokumentů.
Uzavřel/a jsem pojištění v jiné pojišťovně, mohu provést změnu?
Pokud jste ještě neuhradil/a pojistné, uzavřete si novou smlouvu. Stará smlouva neuhrazením pojistného automaticky zanikne. Pokud jste již pojistné uhradil/a, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 702 089 822 nebo na e-mailu hello@judita.cz, kde Vám naši operátoři pomohou s dalším postupem, jak vzniklou situaci úspěšně vyřešit.